0
0
Koszyk
Zamknij

Twój koszyk jest pusty.

Jak dokonać reklamacji?

Na dokonanie reklamacji masz 2 lata od momentu dokonania zakupu. W tym czasie możesz ubiegać się o zwrot pieniędzy lub wymianę towaru.

Instrukcja postępowania krok po kroku:

  1. Uzupełnij FORMULARZ REKLAMACJI! Oświadczenie musi zawierać imię i nazwisko Kupującego lub nazwę firmy, adres, e-mail, nr konta, na które mają zostać zwrócone środki, paragon lub nr faktury, dane zwracanych produktów, przyczynę reklamacji, informację o wybranej formie zadośćuczynienia (zwrot pieniędzy/wymiana towaru), łączną kwotę zwrotu, o którą się ubiegasz, podpis, datę.
     
  2. Towar wraz z uzupełnionym formularzem reklamacyjnym i paragonem prześlij pod adres:
    Marba-Sport spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.
    ul. Gdyńska 69A
    80-209 Miszewko

    Na paczce umieść dopisek REKLAMACJA NO10.
     
  3. W ciągu 14 dni od momentu dostarczenia przesyłki do firmy, otrzymasz wiadomość e-mail z informacją o uznaniu lub odrzuceniu wniosku reklamacyjnego oraz dalszymi instrukcjami.
     
  4. Jeśli reklamacja okaże się zasadna, maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych otrzymasz zwrot pieniędzy wraz z kosztami nadania przesyłki do firmy w wysokości 12zł. Uwaga! Przypadki kosztów znacznie przekraczających powyższą kwotę ze względu na gabaryt lub wagę będą rozpatrywane indywidualnie.
     
  5. Jeśli ubiegasz się o wymianę towaru, nowy, pełnowartościowy produkt otrzymasz w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu uznania reklamacji. przesyłka zostanie nadana pod wskazany przez Ciebie adres.

UWAGA!

  • Firma nie przyjmuje paczek pobraniowych od Klientów!
  • Sklep ma prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania od Klienta kompletu dokumentów.
  • Kupujący jest zobowiązany w obecności kuriera sprawdzić zawartość paczki pod kątem uszkodzeń w trakcie transportu. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub otrzymania niekompletnej przesyłki, należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody.
  • W przypadku nie uznania reklamacji kupujący, który złożył wniosek reklamacyjny w siedzibie firmy zobowiązany jest do odebrania Towaru na własny koszt w ciągu dwóch miesięcy od otrzymania odmowy.

 

Data aktualizacji: 2022-03-25 12:48:00