ODBIÓR OSOBISTY

Wszystkie produkty zamówione w naszym sklepie internetowym można również odebrać osobiście. Odbiór osobisty możliwy jest jednak jedynie w siedzibie firmy przy ul. Gdyńskiej 69a w Miszewku i po wcześniejszym ustaleniu z Biurem Obsługi Klienta terminu. Klient jest zatem zobowiązany skontaktować się telefonicznie (58 687 05 34) lub e-mailowo (sklep@no10.pl), by poinformować Obsługę o wybranym terminie odbioru. Zamówienie jest przekazywane do realizacji dopiero po jego ustaleniu. Nie informując o chęci odbioru, Klient naraża się na długi czas oczekiwania. Może również zdarzyć się tak, że towaru nie będzie w magazynie. Zamówienia wydawane są od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:30 do 15:45 oraz w soboty od 9:00 do 13:45. Podczas odbioru niezbędny jest numer zamówienia. Za zamówione towary można zapłacić w formie przedpłaty (szybkie przelewy są księgowane od ręki, księgowanie tradycyjnego przelewu odbywa się zwykle kolejnego dnia roboczego) lub gotówką czy kartą na miejscu. Odbiór zamówień złożonych po godz. 14:00 zalecamy konsultować z Biurem Obsługi Klienta w następującym po nim dniu roboczym.

NO10

MAPA


 

Powered by Comarch e-Sklep ®