FAQ – Najczęściej zadawane pytania
Zakupy online
Nie, posiadanie konta nie jest konieczne, aby dokonać zakupu w sklepie no10.pl. W tym celu w drugim kroku realizacji zamówienia, możesz wybrać opcję Zamówienie jednorazowe i uzupełnić dane adresowe, niezbędne do realizacji zamówienia.
Aby założyć konto w sklepie internetowym no10.pl należy kliknąć w ikonkę Zaloguj się! dostępną w prawym górnym rogu strony, a następnie wybrać opcję Zarejestruj się!, podać adres e-mail, hasło oraz zaakceptować regulamin sklepu internetowego.
Rejestracji możesz dokonać również w drugim kroku realizacji zamówienia, wybierając opcję Rejestracja.
Możesz zachować adresy dostawy i dane potrzebne do wystawienia faktury oraz masz łatwy i przejrzysty dostęp do historii złożonych zamówień.
Na ekranie logowania należy kliknąć w link Przypomnienie hasła, a następnie podać adres e-mail podany przy rejestracji. Na ten adres wyślemy link do strony, na której podasz i potwierdzisz nowe hasło.
Możesz zapisać się do newslettera poprzez kliknięcie w Zapisz się do Newslettera na głównej stronie no10.pl. Dostęp do newslettera możesz również uzyskać poprzez oznaczenie pola Wyrażam zgodę na otrzymywanie newslettera w trzecim kroku składania zamówienia.
Pamiętaj, aby potwierdzić subskrypcję, klikając w link otrzymany w wiadomości e-mail.
Link do wypisania się z newslettera znajdziesz w profilu klienta w zakładce Newsletter lub w dowolnej wiadomości otrzymanej od sklepu no10.pl poza wiadomościami dotyczącymi realizacji zamówienia.
Tak, podstawowa oferta cenowa sklepu internetowego i stacjonarnego jest taka sama. Sklep internetowy i salony stacjonarne mogą jednak okresowo oferować zróżnicowane promocje.
Przekreślona cena na liście produktów oznacza rekomendowaną cenę producenta. Cena ta nie informuje o tym, że dany produkt znajduję się w ofercie objętych promocją.
Możesz skontaktować się na dwa sposoby: telefonicznie oraz poprzez wypełnienie formularza kontaktowego dostępnego po kliknięciu Kontakt w menu dolnym widocznym na każdej stronie no10.pl
Nie. Produkty rezerwowane są w momencie opłacenia zamówienia w przypadku płatności online lub w momencie złożenia zamówienia w przypadku płatności za pobraniem.
Dodaj interesujące Cię produkty do koszyka, przejdź do zawartości koszyka, zaloguj się, zarejestruj lub wybierz jednorazowe zamówienie. W pierwszym kroku przy składaniu zamówienia wybierz sposób dostawy i w kolejnym etapie wypełnij formularz. Trzeci krok to potwierdzenie zamówienia i akceptacja regulaminu. W ostatnim etapie należy dokonać płatności online. I gotowe!
W trzecim kroku składania zamówienia znajduje się miejsce na Uwagi dodatkowe, w których możesz zawrzeć dodatkowe informacje dla sprzedającego.
Po zakończeniu zakupów, otrzymasz na swoją skrzynkę e-mail potwierdzenie złożenia zamówienia.
Tak. Status zamówienia możesz sprawdzić po zalogowaniu się na swoje konto. O zmianach statusu zamówienia, zostaniesz również poinformowany w oddzielnej wiadomości e-mail.
Jeśli Twoje zamówienie nie otrzymało jeszcze statusu Zrealizowane, możesz telefonicznie dokonać jego modyfikacji lub anulowania.
1. Skontaktuj się z nami mailowo (sklep@no10.pl). W wiadomości umieść link do produktu, który chcesz spersonalizować oraz podaj jego rozmiar. Następnie określ specyfikację nadruku (typ i miejsce nadruku, czcionka, kolor). W przypadku chęci nadruku grafiki, prosimy o przesłanie pliku.
2. W odpowiedzi na wiadomość otrzymasz wycenę oraz dane do przelewu.
3. Opłać zamówienie. W przypadku nadruków akceptujemy tylko przedpłatę.
4. Po zaksięgowaniu wpłaty przechodzimy do realizacji zamówienia.
Na karcie interesującego Cię produktu znajduje się tabela rozmiarów. Masz również dostęp do tabeli rozmiarów z poziomu dolnego menu, widocznego na każdej stronie no10.pl
Płatności
Przy odbiorze osobistym możliwą formą płatności jest gotówka lub karta płatnicza.
W przypadku wysyłki towaru, swoje zamówienie możesz opłacić poprzez Przelewy24 (szybki przelew, karta płatnicza, BLIK, Google Pay, Apple Pay), przelewem tradycyjnym lub wybrać opcję płatności za pobraniem.
W drugim kroku składania zamówienia, masz możliwość zaznaczenia opcji Faktura VAT i podania danych niezbędnych do wystawienia faktury.
Faktura pro forma jest wystawiana w celach informacyjnych dla określenia wysokości kwoty jaką należy opłacić za złożone zamówienie. Zamówienie jest realizowane po jej opłaceniu. Wówczas wystawiana jest faktura Vat.
Wystawienie faktury z odroczonym terminem płatności jest możliwe tylko i wyłącznie w przypadku składania zamówienia przez jednostki użyteczności publicznej i samorządy terytorialne (szkoły i urzędy).
Jeśli wybrałaś/eś płatność za pomocą Przelewów24, do płatności możesz wrócić, klikając w link zawarty w e-mailu otrzymanym od operatora płatności. Zamówienie możesz opłacić również przelewem tradycyjnym. W tym celu wskazaną w podsumowaniu zamówienia kwotę należy wpłacić na rachunek znajdujący się poniżej, wpisując nr zamówienia w tytule przelewu. Kwotę i nr konta znajdziesz również na swoim profilu po zalogowaniu się do sklepu. Realizacja zamówienia nastąpi po zaksięgowaniu wpłaty.
Dane do przelewu:
BNP Paribas Bank Polska S.A.
11 1750 1325 0000 0000 3517 5962
Marba-Sport Marcin Mocarski spółka komandytowa
ul. Gdyńska 69A
80-209 Miszewko
W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, czas księgowaniu środków na naszym koncie wynosi 1-2 dni robocze. Status Twojego zamówienia na opłacone zmieni się po zaksięgowaniu środków na naszym koncie. Zamówienia z przedpłatą lub za pobraniem realizujemy w ciągu 48 godzin w dni robocze.
Wysyłka
Zamówienia realizowane są w terminie 48 godzin (dotyczy dni roboczych) od momentu otrzymania wpłaty. Wszystkie zamówienia klubowe (również te dla kibiców) realizowane są w ciągu 14 dni roboczych. Przy płatnościach kartą płatniczą czas realizacji zamówienia liczony jest od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji. Do tego czasu należy doliczyć 1-2 dni na dostawę przesyłki przez firmę przewozową.
Przesyłka kurierska:
Koszt jednej paczki:
0 - 30 kg - 12,90zł przy płatności przelewem tradycyjnym lub przez Przelewy24
0 - 30 kg - 15,90zł przy paczce za pobraniem
Paczki powyżej 30kg:
31 - 50 kg - 50zł
51 - 100 kg - 80zł
101 - 120 kg - 130zł
121 - 400 kg - 300zł
* W przypadku zakupu towarów o nietypowym, dużym gabarycie, jak materace, stoły do tenisa czy drabinki gimnastyczne, koszt wysyłki ustalany jest indywidualnie i automatycznie doliczany do zamówienia.
InPost Paczkomaty 24/7:
0 - 20 kg - 12,90 zł przy płatności przelewem tradycyjnym lub przez Przelewy24
* Maksymalna wielkość paczki: 41 x 38 x 64 cm.
InPost Paczkomaty 24/7 dostawa w weekend:
0 - 20 kg - 17,90 zł przy płatności przelewem tradycyjnym lub przez Przelewy24
W przypadku zamówień o wartości wyższej niż 199zł koszt usługi wynosi 5zł
* Dostawa dostępna od czwartku godziny 13:00 do piątku godziny 10:00
W momencie spakowania Twojego zamówienia i wygenerowania listu przewozowego, wysyłamy na Twoją skrzynkę e-mail wiadomość z informacją o numerze przesyłki, którą możesz śledzić na stronie firmy kurierskiej.
Nie. Zamówienia realizowane są tylko i wyłącznie na terenie Polski.
Wymiana, zwroty i reklamacje
Sprawdź paczkę w obecności kuriera. Jeśli okaże się, że produkt został uszkodzony podczas transportu, spisz z kurierem protokół szkody. Jeśli otrzymałeś niewłaściwy produkt, nie przyjmuj go, wróci do nadawcy. O takim przypadku poinformuj jednak sklep. Jeśli uszkodzenie lub fakt otrzymania niewłaściwego towaru zauważysz po wyjściu kuriera, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta (sklep@no10.pl, tel. 58 680 22 60,tel. 506 221 948 ).
Na złożenie reklamacji masz 2 lata od momentu dokonania zakupu. W tym czasie możesz ubiegać się o zwrot pieniędzy lub wymianę towaru.
Instrukcja postępowania krok po kroku:
Uzupełnij formularz Reklamacyjny (przykładowy wzór do pobrania na naszej stronie)! Oświadczenie musi zawierać imię i nazwisko kupującego lub nazwę firmy, adres, e-mail, nr konta, na które mają zostać zwrócone środki, paragon lub nr faktury, dane zwracanych produktów, przyczynę reklamacji, informację o wybranej formie zadośćuczynienia (zwrot pieniędzy/wymiana towaru), łączną kwotę zwrotu, o którą się ubiegasz, podpis, datę.
Towar wraz z uzupełnionym formularzem reklamacyjnym i paragonem prześlij pod adres:
Marba-Sport Marcin Mocarski spółka komandytowa
ul. Gdyńska 69A
80-209 Miszewko
Na paczce umieść dopisek REKLAMACJA no10.pl,
W ciągu 14 dni od momentu dostarczenia przesyłki do firmy, otrzymasz wiadomość e-mail z informacją o uznaniu lub odrzuceniu wniosku reklamacyjnego oraz dalsze instrukcje.
Jeśli reklamacja okaże się zasadna, maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych otrzymasz zwrot pieniędzy wraz z kosztami nadania przesyłki do firmy w wysokości 12zł. Uwaga! Przypadki kosztów znacznie przekraczających powyższą kwotę ze względu na gabaryt lub wagę będą rozpatrywane indywidualnie.
Jeśli ubiegasz się o wymianę towaru, nowy, pełnowartościowy produkt otrzymasz w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu uznania reklamacji. Przesyłka zostanie nadana pod wskazany przez Ciebie adres.
UWAGA!
Firma nie przyjmuje paczek pobraniowych od Klientów!
Sklep ma prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania od Klienta kompletu dokumentów.
Kupujący jest zobowiązany w obecności kuriera sprawdzić zawartość paczki pod kątem uszkodzeń w trakcie transportu. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub otrzymania niekompletnej przesyłki, należy w obecności kuriera sporządzić protokół szkody.
W przypadku nie uznania reklamacji Kupujący, który złożył wniosek reklamacyjny w siedzibie firmy zobowiązany jest do odebrania Towaru na własny koszt w ciągu dwóch miesięcy od otrzymania odmowy.
Jeśli chcesz wymienić produkt, dokonaj jego zwrotu, a następnie zamów artykuł, którym jesteś zainteresowany.
Na dokonanie zwrotu masz 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki. Zwrotowi podlega towar w stanie nienaruszonym zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. (Dz.U. 2014r. poz. 827 ze zm.).
Instrukcja postępowania krok po kroku:
Uzupełnij Formularz zwrotu (przykładowy wzór do pobrania na naszej stronie)! Oświadczenie musi zawierać imię i nazwisko kupującego, adres e-mail, nr konta, na które mają zostać zwrócone środki, nr paragonu, dane zwracanych produktów, łączną kwotę zwrotu, o którą się ubiegasz, podpis, datę.
Towar wraz z uzupełnionym formularzem odstąpienia od umowy i paragonem prześlij pod adres:
Marba-Sport Marcin Mocarski spółka komandytowa
ul. Gdyńska 69A
80-209 Miszewko
Na paczce umieść dopisek ZWROT no10.pl
Uwaga!
Koszty przesyłki nie są Konsumentowi zwracane, jeżeli dokonuje on zwrotu jedynie części zamówionych towarów lub za złożone zamówienie przysługiwała mu darmowa dostawa.
Jeśli chcesz wymienić produkt, w trakcie dokonania zwrotu bądź po jego zakończeniu, zamów artykuł, którym jesteś zainteresowany.
Firma nie przyjmuje paczek pobraniowych od Klientów!
Sklep ma prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania od klienta kompletu dokumentów.
Zgodnie z polskim prawem, firma pokrywa koszty dostarczenia przesyłki do Klienta. Nie pokrywa natomiast kosztu wysyłki zwracanego przez Klienta towaru.
Maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych otrzymasz zwrot pieniędzy wraz z kosztami dostarczenia do Ciebie przesyłki (przysługuje Ci zwrot kwoty za transport nie wyższy niż najniższy z proponowanych przez sprzedającego).
Dokonując zwrotu towaru w sklepie stacjonarnym, środki zostaną zwrócone w formie gotówki, niezależnie od formy płatności.