PROMOCJE DO -50%
0
0
Koszyk
Zamknij

Twój koszyk jest pusty.

Prawo odstąpienia od umowy

Zmieniłeś zdanie? Produkt nie odpowiada Twoim oczekiwaniom? Rozmiar okazał się nieodpowiedni?

Na dokonanie zwrotu masz 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki. Zwrotowi podlega towar w stanie nienaruszonym zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. (Dz.U. 2014r. poz. 827 ze zm.). Prosimy o to, by w miarę możliwości nie naruszać oryginalnego opakowania produktu, np. w przypadku zwrotu butów karton należy zabezpieczyć, umieszczając go w foliopaku, w którym został nadany i dopiero tutaj nakleić etykietę (nie bezpośrednio na karton). Prosimy również o to, by nie pisać po kartonach i nie oklejać ich taśmą klejącą. Pamiętaj o tym, że niszcząc karton, pozbawiasz nas możliwości sprzedaży tego produktu.

Wymiana towaru w sklepie no10.pl odbywa się dwutorowo – z jednej strony zwracasz towar zgodnie z poniższą instrukcją, z drugiej zamawiasz ten, którym jesteś zainteresowany, składając zamówienie w ten sam sposób, w jaki zrobiłeś to za pierwszym razem. Zwrot i złożenie nowego zamówienia nie mają ze sobą związku. To od Ciebie zależy czy zakupisz nowy produkt przed, w trakcie czy po zwrocie przez firmę środków.

Instrukcja krok po kroku

1 Uzupełnij formularz Zwrotu

Oświadczenie musi zawierać:
imię i nazwisko kupującego adres email nr konta, na które mają zostać zwrócone środki nr paragonu dane zwracanych produktów łączną kwotę zwrotu, o którą się ubiegasz datę i podpis

! Prawidłowe wypełnienie formularza oraz umieszczenie go w paczce razem ze zwracanym towarem jest obowiązkowe.

2 Spakowany towar wraz z uzupełnionym formularzem i paragonem prześlij na adres:

Marba-Sport Marcin Mocarski spółka komandytowa
ul. Gdyńska 69A
80-209 Miszewko

! Ważne

Na paczce umieść dopisek ZWROT NO10

Nadaj paczkę samodzielnie lub skorzystaj z oferty naszych partnerów.

DPD Pickup lub Wygodne Zwroty

DPD Pickup Sportbazar Wygodne Zwroty Sportbazar

3 Co dalej?

Maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych otrzymasz zwrot pieniędzy wraz z kosztami dostarczenia do Ciebie przesyłki (przysługuje Ci zwrot kwoty za transport nie wyższy niż najniższy z proponowanych przez sprzedającego). Firma nie pokrywa kosztu wysyłki zwracanego przez klienta towaru.

Kontakt
zwroty@no10.pl
tel. 58-687-05-34

!UWAGA

  • Firma nie przyjmuje paczek pobraniowych od klientów!
  • Koszty przesyłki nie są konsumentowi zwracane, jeżeli dokonuje on zwrotu jedynie części zamówionych towarów lub za złożone zamówienie przysługiwała mu darmowa dostawa.
  • Sklep ma prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania od Klienta kompletu dokumentów.