Wymiany
Prawo odstąpienia od umowy
Zmieniłeś zdanie? Produkt nie odpowiada Twoim oczekiwaniom? Rozmiar okazał się nieodpowiedni?
Na dokonanie zwrotu masz 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki. Zwrotowi podlega towar w stanie nienaruszonym zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. (Dz.U. 2014r. poz. 827 ze zm.). Prosimy o to, by w miarę możliwości nie naruszać oryginalnego opakowania produktu, np. w przypadku zwrotu butów karton należy zabezpieczyć, umieszczając go w foliopaku, w którym został nadany i dopiero tutaj nakleić etykietę (nie bezpośrednio na karton). Prosimy również o to, by nie pisać po kartonach i nie oklejać ich taśmą klejącą. Pamiętaj o tym, że niszcząc karton, pozbawiasz nas możliwości sprzedaży tego produktu.
Wymiana towaru w sklepie no10.pl odbywa się dwutorowo – z jednej strony zwracasz towar zgodnie z poniższą instrukcją, z drugiej zamawiasz ten, którym jesteś zainteresowany, składając zamówienie w ten sam sposób, w jaki zrobiłeś to za pierwszym razem. Zwrot i złożenie nowego zamówienia nie mają ze sobą związku. To od Ciebie zależy czy zakupisz nowy produkt przed, w trakcie czy po zwrocie przez firmę środków.
Instrukcja krok po kroku
1 Uzupełnij formularz Zwrotu
Oświadczenie musi zawierać:
• imię i nazwisko kupującego
• adres email
• nr konta, na które mają zostać zwrócone środki
• nr paragonu
• dane zwracanych produktów
• łączną kwotę zwrotu, o którą się ubiegasz
• datę i podpis
! Prawidłowe wypełnienie formularza oraz umieszczenie go w paczce razem ze zwracanym towarem jest obowiązkowe.
2 Spakowany towar wraz z uzupełnionym formularzem i paragonem prześlij na adres:
Marba-Sport Marcin Mocarski spółka komandytowa
ul. Gdyńska 69A
80-209 Miszewko
! Ważne
Na paczce umieść dopisek ZWROT NO10
Nadaj paczkę samodzielnie lub skorzystaj z oferty naszych partnerów.
DPD Pickup lub Wygodne Zwroty
3 Co dalej?
Maksymalnie w ciągu 14 dni kalendarzowych otrzymasz zwrot pieniędzy wraz z kosztami dostarczenia do Ciebie przesyłki (przysługuje Ci zwrot kwoty za transport nie wyższy niż najniższy z proponowanych przez sprzedającego). Firma nie pokrywa kosztu wysyłki zwracanego przez klienta towaru.
Kontakt
zwroty@no10.pl
tel. 58-687-05-34
!UWAGA
- Firma nie przyjmuje paczek pobraniowych od klientów!
- Koszty przesyłki nie są konsumentowi zwracane, jeżeli dokonuje on zwrotu jedynie części zamówionych towarów lub za złożone zamówienie przysługiwała mu darmowa dostawa.
- Sklep ma prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania od Klienta kompletu dokumentów.