Zmieniłeś zdanie?
Produkt nie odpowiada Twoim oczekiwaniom?
Rozmiar okazał się nieodpowiedni?
Wymiana towaru w sklepie no10.pl odbywa się dwutorowo – z jednej strony zwracasz towar zgodnie z poniższą instrukcją, z drugiej zamawiasz ten, którym jesteś zainteresowany, składając zamówienie w ten sam sposób, w jaki zrobiłeś to za pierwszym razem. Zwrot i złożenie nowego zamówienia nie mają ze sobą związku. To od Ciebie zależy czy zakupisz nowy produkt przed, w trakcie czy po zwrocie przez firmę środków.
Na dokonanie zwrotu masz 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki. Zwrotowi podlega towar w stanie nienaruszonym zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. (Dz.U. 2014r. poz. 827 ze zm.).
Instrukcja postępowania w przypadku zwrotu:
- Uzupełnij FORMULARZ ZWROTU! Oświadczenie musi zawierać imię i nazwisko Kupującego, adres e-mail, nr konta, na które mają zostać zwrócone środki,
nr paragonu, dane zwracanych produktów, łączną kwotę zwrotu, o którą się ubiegasz, podpis, datę.
- Towar wraz z uzupełnionym formularzem odstąpienia od umowy i paragonem prześlij pod poniższy adres. Na paczce umieść dopisek ZWROT NO10.
Marba-Sport spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k.
ul. Gdyńska 69A
80-209 Miszewko
- Maksymalnie w ciągu 14 kalendarzowych otrzymasz zwrot pieniędzy wraz z kosztami dostarczenia do Ciebie przesyłki (przysługuje Ci zwrot kwoty za transport nie wyższy niż najniższy z proponowanych przez sprzedającego). Firma nie pokrywa kosztu wysyłki zwracanego przez Klienta towaru.
UWAGA!
- Firma nie przyjmuje paczek pobraniowych od Klientów!
- Sklep ma prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania od Klienta kompletu dokumentów.